Η BMW 328 θεωρείται το πιο επιτυχημένο και το πιο όμορφο σπορ αυτοκίνητο της δεκαετίας του 1930. Η επιτυχία της BMW 328 ήταν το αποτέλεσμα των παραμέτρων σχεδιασμού του - μέσω της χρήσης της συστηματικής ελαφριάς κατασκευής, με αεροδυναμικές γραμμές, με «μαμά» τύπους κινητήρων και εξαιρετική τεχνολογία αναστολής, έθεσε το θεμέλιο λίθο για μια νέα αρχή σχεδιασμού του οχήματος, με τον οποίο η απόδοση οδηγεί σε επιτυχία μόνο αν συνδυαστεί με τέλεια εναρμόνιση όλων των παραμέτρων και τη μέγιστη αποδοτικότητα.
Με αυτά τα χαρακτηριστικά, η BMW 328 ήταν ακόμη και τότε η ενσάρκωση αυτού που η μάρκα BMW εξακολουθεί να είναι μέχρι σήμερα στη δυναμική της, την αισθητική και το υψηλό επίπεδο της καινοτομίας.
Με αυτά τα χαρακτηριστικά, η BMW 328 ήταν ακόμη και τότε η ενσάρκωση αυτού που η μάρκα BMW εξακολουθεί να είναι μέχρι σήμερα στη δυναμική της, την αισθητική και το υψηλό επίπεδο της καινοτομίας.
Φέτος, το ονειρικό σπορ αυτοκίνητο γιορτάζει τα 75α γενέθλια του. Οι εκδηλώσεις θα ξεκινήσουν κοντά στη λίμνη Κόμο στο Mille Miglia. Εκεί, ο κύριος στόχος θα είναι η γοητεία της BMW 328 σαν αγωνιστικό αυτοκίνητο. Μέχρι σήμερα, το βραβευμένο όχημα BMW 328 Touring Coupé εξακολουθεί να κατέχει το ρεκόρ για την υψηλότερη μέση ταχύτητα για το κύκλωμα Mille Miglia, ενώ το 2010, ήταν και πάλι σε θέση να κερδίσουν την ιστορική αναβίωση του αγώνα. Μια εβδομάδα αργότερα στο Concorso d'Eleganza Villa d'Este, η λειτουργική αισθητική του διθέσιου θα είναι το επίκεντρο της προσοχής. Αυτή η περιοχή της «σύγκρουσης» είναι μεταξύ παράδοσης και το νεωτερισμού, το BMW Group θα δώσει φόρο τιμής στην BMW 328 με την ευκαιρία της επετείου της, με ένα ειδικό μοντέλο - το BMW 328 Hommage. "Με την BMW 328 Hommage, θέλουμε να δώσουμε φόρο τιμής στο πάθος και την ευρηματικότητα των πατέρων της BMW 328", εξηγεί ο Karl Baumer, Διευθύνων Σύμβουλος της BMW Group Classic. «Δημιούργησαν μια εικόνα, η οποία θεωρείτε ένα ορόσημο στην ιστορία της αυτοκίνησης." Η BMW 328 μεταφράζει Αφιέρωμα στις αρχές και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου της εποχής εκείνης στη σημερινή εποχή και προσφέρει μια πιθανή ερμηνεία του πώς οι σχεδιαστές της Εκείνη την εποχή, Fritz Fiedler και Rudolf Schleicher, πως θα μπορούσαν να εχουν κατασκευάσει την BMW 328 στην παρούσα χρονική περίοδο χρησιμοποιώντας σύγχρονη τεχνολογία.
Η BMW 328 ήταν επίσης μια ειδική BMW στο βαθμό που η αρχή κατασκευής ελαφριών οχημάτων είχε αρχίσει να εφαρμόζεται συστηματικά σε ένα αυτοκίνητο BMW για πρώτη φορά. Όπου ήταν δυνατόν, ελαφρύτερα και ταυτόχρονα πιο ισχυρά υλικά χρησιμοποιήθηκαν, διατηρώντας έτσι το μικτό βάρος μέχρι μόλις 780 κιλά. Προκειμένου να μεταφράσει την ιδέα της ελαφριάς κατασκευής στις μέρες μας, είναι σημαντικό τα μέρη του εξωτερικού και εσωτερικού της BMW 328 Αφιέρωμα κατασκευασμένα από ίνες άνθρακα ενισχυμένο πλαστικό (CFRP). Ενώ τον παλιό καιρό που πρώτο-δημιουργήθηκε ήταν από αλουμίνιο και μαγνήσιο, το CFRP θεωρείται προσφέρει την καλύτερη αναλογία μεταξύ βάρους και σταθερότητας. Το ύφασμα από ίνες υψηλής αντοχής είναι ελαφρύτερο από το αλουμίνιο, αλλά και πιο σταθερό. Όπου το υλικό έχει χρησιμοποιηθεί για την BMW 328 Hommage είναι επίσης ορατό. Με τον τρόπο αυτό, η BMW 328 Hommage δεν αντανακλά μόνο την ελαφριά κατασκευή μόνο λειτουργικά, αλλά και οπτικά. Το BMW Group πρωτοπορεί στην παραγωγή και τη χρήση του CFRP στην αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευής και ήδη διαθέτει πολυετή εμπειρία στην παραγωγή σειράς CFRP οροφών και δομικά συστατικά για την BMW M6, καθώς και CFRP οροφές για τη BMW M3.
Δεν είναι μόνο τα εξωτερικά και εσωτερικά στοιχεία CFRP της BMW 328 κάνει μια εξαιρετική κατάσταση. Η ημερομηνία κατασκευής της αρχικού χαρακτήρα του οχήματος εκφράζεται επίσης στην επιλογή των λοιπών υλικών που χρησιμοποιούνται για το εσωτερικό και εξωτερικό του οχήματος. Δέρμα, ματ και γυαλιστερό μαύρο γυαλισμένο αλουμίνιο καθώς και την οπτικοποίηση στο εσωτερικό με CFRP στην BMW 328 Hommage το αγνό και λειτουργικό χαρακτήρα τους roadster σπορ αυτοκινήτου που είχε τότε διατηρεί και η σημερινή BMW 328. Στο εσωτερικό του οχήματος, υπάρχουν επίσης πολλά στοιχεία που προέρχονται από τους αγώνες αυτοκινήτων, προσφέροντας ένα ίχνος από τους πιο επιτυχημένους στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην καριέρα του BMW 328. Για παράδειγμα, η προ του οχήματος το 1936 δεν έλαβε χώρα σε ένα σόου με κινητήρα, αλλά για τον αγώνα. Στο πρώτο αγώνα της, η BMW 328 αποχαρακτηριστεί το σύνολο της τριτοβάθμιας αναφοράς που κυριάρχησε στο πίστες της Ευρώπης κατά τη διάρκεια των ετών που ακολούθησαν.
Η εκφραστική εξωτερική σχεδίαση της BMW 328 Hommage απεικονίζει τη σύγχρονη ερμηνεία ενός ιδιαίτερου συναισθηματικού και δυναμικού διθέσιου Roadster - όπως ακριβώς και στα χρόνια της BMW 328 75 πριν. «Τα Hommage αυτοκίνητα έχουν μακρά παράδοση στην BMW Group. Με βάση την φιλοσοφία σχεδιασμού μας ριζωμένη στην ιστορία, κινείται προς τα εμπρός στο σχεδιασμό», αποδεικνύουν τη σημασία της ιστορίας για το παρόν. Ακόμη και πριν από 75 χρόνια, η BMW 328 στάθηκε για σπορ και την ευκινησία μέσω της ελαφριάς κατασκευής της. Η BMW 328 Hommage είναι αυτοκίνητο που δίνει φόρο τιμής σε αυτό το παρελθόν και δείχνει πως η BMW θα αναπτύξει μια ελαφριά κατασκευή. Ο άνθρακας είναι το υλικό του μέλλοντος. "(Ο Adrian van Hooydonk) Σύμφωνα με το πρότυπό της, η BMW 328 Hommage διαθέτει ένα βελτιωμένο σχεδιασμό και είναι σαφώς αναγνωρίσιμοoς ως ένα σπορ αυτοκίνητο.
Ακριβείς γραμμές διατρέχουν σε όλες τις λείες επιφάνειες του σώματος του αυτοκινήτου. Ως αποτέλεσμα, μια λεπτή αντίθεση μεταξύ της τεταμένης επιφάνειες και τις αιχμηρές άκρες δημιουργείται εντός του κατ 'αποκοπήν, δυναμική σιλουέτα. Το ισχυρό σφηνοειδές σχήμα το επιταχύνει ακόμα και όταν είναι σταματημένο, τα πίσω από τα καθίσματα καταλαμβάνουν τις γραμμές που προέρχονται από το καπό, που τους καθοδηγεί δυναμικά στο πίσω άκρο. Η δομή του CFRP δίνει στο όχημα μια εμφάνιση του βάθους, οι διαγώνιες γραμμές του CFRP επιπλέον υπογραμμίζουν το δυναμικό σχεδιασμό του roadster. Χάρη στη συνοπτική ύφανση, η δομή του άνθρακα να είναι ευδιάκριτο, δίνοντας οπτικά έμφαση στην αρχή ελαφριά κατασκευή. Όπως και τα πρώτα οχήματα BMW 328, με την οποία το πρότυπο γιόρτασε το θριαμβευτικό του ντεμπούτο του στην πίστα το 1938, στη συνέχεια, πηγαίνει για να κερδίσει μια σειρά περαιτέρω επιτυχιών. Τότε, όπως και τώρα, βαθιές κοιλότητες επιτρέπουν την είσοδο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Το εξαιρετικά μεγάλο και επίπεδο εμπρόσθιο άκρο είναι έντονο τρισδιάστατα, γενναιόδωρες επιφάνειες και συνοπτικές γραμμές δίνουν στο εμπρόσθιο άκρο μια ισχυρή εμφάνιση. Παρατηρώντας το από μπροστά, το καπό CFRP φαίνεται να έχει πυξίδα το όχημα από ψηλά. Λόγω των σχεδόν κάθετων, χαμηλών πλευρικών τοιχωμάτων, τονίζει ταυτόχρονα την εξαιρετική σταθερότητα της BMW 328 Hommage στο δρόμο. Ως αποτέλεσμα, το όχημα φαίνεται ακόμη πιο δυναμικό και κολακεύει στο σύνολό της. Κάτω από το καπό, η περαιτέρω αύξηση της επιφάνειας για να ενσωματώσει πάνω και κάτω το μέρος της διακριτικής μάσκας, ενώ η αναδίπλωση τους γύρω της να διαμορφώσει την παρακείμενη αεραγωγούς. Τα ανοίγματα και οι μεγάλοι αεραγωγοί δημιουργούν οπτική ελαφρότητα στο μπροστινό μέρος, ταυτόχρονα, αποδεικνύοντας την υψηλή απαίτηση για αέρα στον ισχυρό τριών λίτρων, εξακύλινδρο κινητήρα. Τριών διαστάσεων δικτυωτά πλέγματα στο εσωτερικό μέτωπο των αεραγωγών αποτελούν μια σύνδεση μεταξύ των προβολέων και της μάσκας, με την τρισδιάστατη δομή του πλέγματος να ενεργεί ως χαρακτηριστικό.
Ακριβείς γραμμές διατρέχουν σε όλες τις λείες επιφάνειες του σώματος του αυτοκινήτου. Ως αποτέλεσμα, μια λεπτή αντίθεση μεταξύ της τεταμένης επιφάνειες και τις αιχμηρές άκρες δημιουργείται εντός του κατ 'αποκοπήν, δυναμική σιλουέτα. Το ισχυρό σφηνοειδές σχήμα το επιταχύνει ακόμα και όταν είναι σταματημένο, τα πίσω από τα καθίσματα καταλαμβάνουν τις γραμμές που προέρχονται από το καπό, που τους καθοδηγεί δυναμικά στο πίσω άκρο. Η δομή του CFRP δίνει στο όχημα μια εμφάνιση του βάθους, οι διαγώνιες γραμμές του CFRP επιπλέον υπογραμμίζουν το δυναμικό σχεδιασμό του roadster. Χάρη στη συνοπτική ύφανση, η δομή του άνθρακα να είναι ευδιάκριτο, δίνοντας οπτικά έμφαση στην αρχή ελαφριά κατασκευή. Όπως και τα πρώτα οχήματα BMW 328, με την οποία το πρότυπο γιόρτασε το θριαμβευτικό του ντεμπούτο του στην πίστα το 1938, στη συνέχεια, πηγαίνει για να κερδίσει μια σειρά περαιτέρω επιτυχιών. Τότε, όπως και τώρα, βαθιές κοιλότητες επιτρέπουν την είσοδο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Το εξαιρετικά μεγάλο και επίπεδο εμπρόσθιο άκρο είναι έντονο τρισδιάστατα, γενναιόδωρες επιφάνειες και συνοπτικές γραμμές δίνουν στο εμπρόσθιο άκρο μια ισχυρή εμφάνιση. Παρατηρώντας το από μπροστά, το καπό CFRP φαίνεται να έχει πυξίδα το όχημα από ψηλά. Λόγω των σχεδόν κάθετων, χαμηλών πλευρικών τοιχωμάτων, τονίζει ταυτόχρονα την εξαιρετική σταθερότητα της BMW 328 Hommage στο δρόμο. Ως αποτέλεσμα, το όχημα φαίνεται ακόμη πιο δυναμικό και κολακεύει στο σύνολό της. Κάτω από το καπό, η περαιτέρω αύξηση της επιφάνειας για να ενσωματώσει πάνω και κάτω το μέρος της διακριτικής μάσκας, ενώ η αναδίπλωση τους γύρω της να διαμορφώσει την παρακείμενη αεραγωγούς. Τα ανοίγματα και οι μεγάλοι αεραγωγοί δημιουργούν οπτική ελαφρότητα στο μπροστινό μέρος, ταυτόχρονα, αποδεικνύοντας την υψηλή απαίτηση για αέρα στον ισχυρό τριών λίτρων, εξακύλινδρο κινητήρα. Τριών διαστάσεων δικτυωτά πλέγματα στο εσωτερικό μέτωπο των αεραγωγών αποτελούν μια σύνδεση μεταξύ των προβολέων και της μάσκας, με την τρισδιάστατη δομή του πλέγματος να ενεργεί ως χαρακτηριστικό.
ΒΙΝΤΕΟ:
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου